Darmowa dostawa powyżej 299 zł   Infolinia: 506 219 892
Producenci
Promocje
Spodnie dresowe Cocomore Osa czarne
Spodnie dresowe Cocomore Osa czarne
159,00 zł 99,00 zł
Błękitna kurtka z kapturem Kiss Cocomore
Błękitna kurtka z kapturem Kiss Cocomore
199,00 zł 139,00 zł
Długa pikowana kurtka płaszcz Cocomore
Długa pikowana kurtka płaszcz Cocomore
299,00 zł 199,00 zł
Body Cocomore w różowe napisy
Body Cocomore w różowe napisy
119,00 zł 79,00 zł
Lniana sukienka hiszpanka Cocomore biała
Lniana sukienka hiszpanka Cocomore biała
219,00 zł 149,00 zł
Marynarka z kapturem Cocomore czerwona
Marynarka z kapturem Cocomore czerwona
239,00 zł 159,00 zł
Eleganckie spodenki w kratę Cocomore Iveta
Eleganckie spodenki w kratę Cocomore Iveta
139,00 zł 89,00 zł
Khaki legginsy z ozdobną taśmą Cocomore
Khaki legginsy z ozdobną taśmą Cocomore
149,00 zł 99,00 zł
Spodenki z wysokim stanem Cocomore błękitne
Spodenki z wysokim stanem Cocomore błękitne
139,00 zł 70,00 zł
Spodenki z wysokim stanem Cocomore beżowe
Spodenki z wysokim stanem Cocomore beżowe
139,00 zł 70,00 zł
Spodenki z wysokim stanem Cocomore liliowe
Spodenki z wysokim stanem Cocomore liliowe
139,00 zł 70,00 zł
Zwroty i reklamacje

 

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@butikperla.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Przemysłowa 11, 42-262 Kolonia Borek , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Na podstawie otrzymanego, wypełnionego formularza zwrotu wraz ze zwrotem zostanie wystawiona faktura korygująca, którą prześlemy Państwu drogą mailową. W oparciu o fakturę korygującą zwrócimy pieniądze. Zgodnie z zachowaniem warunków przedstawionych w ustawie o Podatku od towarów i usług, art. 29a, ustęp 13.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@butikperla.pl lub drogą pocztową na adres ul. Przemysłowa 12, 42-262 Kolonia Borek.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie, w granicach prawem dopuszczonych, tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Przemysłowa 11, 42-262 Kolonia Borek

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium