Darmowa dostawa powyżej 299 zł   Infolinia: 506 219 892
Producenci
Promocje
MIDI SUKIENKA KROPKA CZARNA
MIDI SUKIENKA KROPKA CZARNA
199,00 zł 129,00 zł
KOKTAJLOWA SUKIENKA COCOMORE ŁĄKA
KOKTAJLOWA SUKIENKA COCOMORE ŁĄKA
199,00 zł 129,00 zł
SUKIENKA KOKTAJLOWA ROZKLOSZOWANA CZARNA CAPRI
SUKIENKA KOKTAJLOWA ROZKLOSZOWANA CZARNA CAPRI
199,00 zł 139,00 zł
SUKIENKA LIŚCIE COCOMORE
SUKIENKA LIŚCIE COCOMORE
199,00 zł 129,00 zł
MASKA OCHRONNA CZARNA "M"
MASKA OCHRONNA CZARNA "M"
16,00 zł 9,99 zł
LETNIA SUKIENKA W LIŚCIE
LETNIA SUKIENKA W LIŚCIE
169,00 zł 119,00 zł
MASKA OCHRONNA CZARNA "L"
MASKA OCHRONNA CZARNA "L"
16,00 zł 9,99 zł
szt.
SUKIENKA KORONKOWA TIULOWA CZARNA NIGHT
SUKIENKA KORONKOWA TIULOWA CZARNA NIGHT
199,00 zł 129,00 zł
MASKA MASECZKA DZIECIĘCA MORO
MASKA MASECZKA DZIECIĘCA MORO
12,00 zł 9,99 zł
szt.
MASKA MASECZKA DZIECIĘCA PANTERA
MASKA MASECZKA DZIECIĘCA PANTERA
12,00 zł 9,99 zł
szt.
SUKIENKA MARLEY
SUKIENKA MARLEY
199,00 zł 129,00 zł
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Przemysłowa 12, 42-262 Kolonia Borek , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymałeś paczkę. Do przesyłki dołącz otrzymany formularz zwrotu wraz z paragonem. Jeżeli zamówiłaś/eś więcej produktów, wykonaj kopię paragonu i zostaw ją u siebie.

NIE ODBIERAMY PACZEK PACZKOMATOWYCH I POBRANIOWYCH.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  • nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatu,
  • zwracamy produkt powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony,
  • koszt zwrotu towaru ponosi kupujący

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@butikperla.pl lub drogą pocztową na adres ul. Przemysłowa 12, 42-262 Kolonia Borek .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Przemysłowa 12, 42-262 Kolonia Borek

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. 

 

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl